کاربر میهمان - ورود اعضاء13.59.136.170
تعداد دفعات بازدید : 1867 تاریخ : 1392/1/22 ماخذ : 1
با تصویب هیئت وزیران ؛ شهرستان سوادکوه شمالی ایجاد شد . زمان مخابره : 20/1/1392 ساعت ۹ : ۱۲


کد خبر : 225915    
زمان مخابره : ۱۳۹۲/۱/۲۰  ساعت ۹ : ۱۲
 
 

اختصاصی/با تصویب هیئت وزیران ؛

 

شهرستان سوادکوه شمالی ایجاد شد

 هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استنــاد مـــاده  (13) قانون تعاریف و ضوابط کشوری –مصوب 1362- تصویب کرد؛ بخش نارنجستان به مرکزیت روستای چایباغ از ترکیب دهستانهای چایباغ و هتکه در تابعیت شهرستان سوادکوه ایجاد می شود

 

 

هیئت وزیران باایجاد شهرستان سوادکوه شمالی به مرکزیت شهر شیرگاه موافقت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده (13) قانون تعاریف و ضوابط کشوری –مصوب 1362- تصویب کرد؛ بخش نارنجستان به مرکزیت روستای چایباغ از ترکیب دهستانهای چایباغ و هتکه در تابعیت شهرستان سوادکوه ایجاد می شود.
بر این اساس ،شهرستان سوادکوه شمالی به مرکزیت شهر شیرگاه از ترکیب بخش های نارنجستان و بخش مرکزی به مرکزیت شهرشیرگاه شامل دهستانهای شرق و غرب شیرگاه و لفوردر تابعیت استان مازندران ایجاد می شود.
بر اساس مصوبه دولت، دهستان چایباغ به مرکزیت روستای چایباغ از ترکیب روستاهای رضا آباد ،چابیاغ،چاکر،برنجستانک،مهدی آباد،بشل ،باغکوه،پادگان شهید یونسی بختونکلا و ترک سرا در تابعیت بخش شیرگاه شهرستان سواده کوه ایجاد می شود.
بر اساس این مصوبه دولت، دهستان هتکه به مرکزیت روستای بورخیل از ترکیب روستاهای ایوک،بورخیل ،منگل،هتکه لو ،چهارگیری ،بازیرکلا،حاجیکلا ،فرامرز کلا وکتی لته در تابعیت بخش شیرگاه شهرستان سوادکوه ایجاد می شود.
همچنین،روستای اندرکلی ازتوابع دهستان شرق و غرب شیرگاه با روستای چایباغ از توابع همان دهستان ادغام و به عنوان روستای چایباغ نام گذاری می شود.
این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.
 

 پایگاه اطلاع رسانی دولت

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد