کاربر میهمان - ورود اعضاء3.145.186.6
تعداد دفعات بازدید : 1801 تاریخ : 1392/1/9 ماخذ : 1
افزایش درآمد سال 91 - 20% بالاتر از سقف بودجه مصوب و پیش بینی بودجه سال 92 شهرداری :


شهردار پل سفید اعلام کرد :

       با استعانت از ذات پاک احدیت ، تحت توجهات خاص امام عصر (عج) و در سایه سار فرامین مقام معظم رهبری و همگام با پیشرفت و توسعه در سایر ابعاد کشور مجددا برای چندمین سال متوالی درآمد شهرداری از سقف بودجه مصوب گذشت . درآمد شهرداری در پایان اسفند 91 نشان داد که بودجه 20000000000 ریالی سال 91 بیش از سقف تعیین شده و تا مبلغ 23700000000 ریال محقق گردیده است . ایشان در خصوص پیش بینی و تصویب بودجه سال 92 شهرداری بیان داشته اند که بودجه سال 92 با مقداری افزایش بمبلغ 24000000000 ریال در شورای اسلامی شهرتصویب و جهت اجرا در فرجه قانونی به شهرداری ابلاغ گردیده است . ایشان ابراز امیدواری کردند که بودجه سال جاری با افزایش چشمگیر روبرو تا از سقف 30000000000 ریال عبور نماید و این امر با تلاش مضاعف شهرداری و شورای اسلامی شهر و کوشش پرسنل توانمند شهرداری به فضل خدا (انشاء الله) محقق خواهد شد .

شهردار پل سفید در این رابطه همه ی تلاشها را در رابطه با تحقق بودجه بیش از سقف مصوب ، معطوف پرسنل کارآمد و توانمند شهرداری درحوزه درآمد و حقوقی و مدیریت هزینه در امور مالی شهرداری ذکر کرد و اضافه کرد که چنانچه همه ی مقامات و مسئولین همت نمایند و مردم عزیز در پرداخت دیون و عوارض خود همت بخرج داده و دستگاهای متولی در خصوص پرداخت بموقع دیون شهرداری اقدامات مطلوب و منظم را به انجام برسانند مطمئناً بودجه و درآمد شهرداری در سال جاری از سقف سه میلیار تومان خواهد گذشت .

پاریاو در خصوص گزارش ریز هزینه و در آمد گفت : در تلاش هستیم تا قبل از زمان انتخابات شرح گزارش مفصلی از درآمد و هزینه و مطالبات و دیون شهرداری را به سمع و نظر مردم عزیز برسانیم تا با خیال آسوده و با ذهنی شفاف نسبت به مسائل و آینده شهر تصمیم بگیرند . ایشان بیان داشتند که مشکلات ناشی از اجرای قوانین مالیات بر ارزش افزوده و سایر مصائب اقتصادی ، شهرداریهای کوچک را به ورطه نابودی میکشاند که امید است با درایت دولت و مجلس در این خصوص تدبیر گردد . ایشان از حمایتهای نمایندگان ادوار آقایان دکتر  اکبری و دکتر ادیانی قدردانی و از خدمات ارزنده این دوره آقایان دکتر حسینی و مهندس علیپور نیز تشکر نمودند.

رمضان پاریاو باتوجه به پایان مسئولیت خود در این دوره از شورا ها بیان داشت که از همدلی و وفاق تمام مقامات و مسئولین ، ائمه جمعه و فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر وپرسنل خدوم شهرداری و بخصوص شهروندان رئوف و بالیاقت شهر پل سفید نهایت امتنان را بلحاظ حمایتهای بی دریغشان دارم . و آرزوی موفقیت برای شهردار دور چهارم شورای شهر را داشته و از شهروندان عزیز میخواهم با تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه ی سیاسی با حضور در انتخابات فرمایشات معظم له را جامه عمل بپوشند.

این موفقیت بزرگ را به شهروندان ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اصناف و کسبه ی بازار و قاطبه ی مردم قدر شناس پل سفید تبریک میگوییم .        

با تقدیم احترامات فائقه

(روابط عمومی شهرداری پل سفید)


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
شهروند
از شما متشکریم .
----------------------------------------------------------------------
خوش بحال شورا وشهردار بعدی
----------------------------------------------------------------------
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد