کاربر میهمان - ورود اعضاء3.237.186.170
تعداد دفعات بازدید : 2261 تاریخ : 1391/12/2 ماخذ : 1
رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه خواستار الحاق پل‌سفید به استان تهران شد.


رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه با تأکید بر لزوم توسعه همه جانبه سوادکوه، گفت: شوراهای اسلامی روستاهای دهستان راستوپی و شهر پل‌سفید سوادکوه، خواستار الحاق پل‌سفید به استان تهران شدند.

به گزارش شمال نیوز رمضانعلی قاسمی در گفت‌وگو با فارس با تأکید بر این‌که همه فعالیت‌ها باید برای خدمت به مردم انجام شود به بحث «سوادکوه واحد» اشاره کرد و گفت: تنها حرف زدن درباره «سوادکوه واحد» کافی نیست و باید در عمل اجرایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه ‌که سابقه مدیرعامل تعاونی فرهنگیان سوادکوه در سال‌های گذشته را بر عهده داشته است به خواسته فرهنگیان سوادکوه برای اتحاد در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: انرژی‌های ما به جای دستیابی به اهداف توسعه در مسیرهای دیگر تلف می‌شود.

وی از کش و قوس‌های گسترده تأسیس بخشداری زیرآب و موافقت اولیه با انتزاع دهستان ولوپی از بخش مرکزی و الحاق به بخش زیرآب و فشارهای وارد شده به شوراهای زیرآب و پل سفید خبر داد و گفت: هدف اصلی دلسوزان برای توسعه سوادکوه باید خدمت به مردم و کاهش تنش‌ها باشد و «سوادکوه واحد» به همراهی همگانی نیاز دارد.

عضو شورای اسلامی شهر پل سفید با بیان این‌که اشتباهات و ناملایماتی در گذشته شهرستان سوادکوه و در ارتباط با شهرهای این شهرستان وجود داشته است، گفت: جدا شدن‌های مناطق مختلف در سوادکوه و تنش‌های مختلف در مسیر توسعه و دستیابی به اهداف ایران 1404 نیست و ما باید برای دستیابی به اهداف توسعه شهرستان گام برداریم.

قاسمی به پیشنهاد سه سال پیش برای تجمیع شهرهای زیرآب و پل سفید به مرکزیت شهر سوادکوه و در مکان منطقه آزادمهر اشاره کرد و یادآور شد: پیگیری‌های مختلف استانی و کشوری انجام شد ولی کسانی که درباره «سوادکوه واحد» سخن می‌گفتند در عمل این‌گونه نبود و به نتیجه‌ای نرسیدیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه به نامه برخی از شوراهای اسلامی روستاهای دهستان راستوپی و شورای اسلامی شهر پل سفید برای الحاق به استان تهران خبر داد و گفت: در این نامه با توجه به مسائل پیش آمده، به الحاق روستاهای منطقه راستوپی و پل سفید به استان تهران تأکید شده است.

وی افزود: غلبه احساسات بر مدیریت‌ها و فشارهای مختلف اجتماعی و فرهنگی منجر به تصمیم الحاق پل سفید و روستاهای اطراف به استان تهران شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه بر لزوم تلاش مرکز ثقلی برای استفاده از توانمندی‌های شهرستان به منظور دستیابی به اهداف توسعه شد و یادآور شد: افزایش رفاه و توسعه برای بخش‌ها یا مناطق جدید باید مورد استقبال قرار گیرد و تقویت سوادکوه باید به موازات همه مناطق آن پیگیری شود.


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
بخشنده
من موافق الحاق پلسفید به تهرانم و از این طرح حمایت میکنم
باید زودتر اینکار انجام شه قبل از اینکه پلسفید در اثر بی مهری و بی توجهی مسولین مازندران به کوره دهی تبدیل بشه
----------------------------------------------------------------------
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :  
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد