کاربر میهمان - ورود اعضاء52.91.255.225
تعداد دفعات بازدید : 2137 تاریخ : 1390/12/6 ماخذ : 1
شهردار پل سفيد در نماز جمعه با گزارش عملكرد به شايعات پايان داد.(6/12/90)


(روز بزرگداشت خواجه نصرالدين طوسي و روز مهندس گرامي باد )

  شهردار پل سفيد در روز مهندس همزمان با برگزاري نماز دشمن شكن جمعه و بين نمازظهر و عصر جمعه مورخه 05/12/90 با گزارش از پيشرفت و توسعه شهر و عملكرد شوراي اسلامي شهر و شهرداري به بررسي وضعیت مالي و اجراي پرو‍ژه هاي عمراني اشاره كرد.

رمضان پارياو در ادامه نسبت به موضوع افتتاح پروژه در روز 09/02/91 روز شوراها به عنوان نماد مردم محوري شهرداري خبر داد و اشاره كرد 4 پروژه بطور همزمان در روز شوراها افتتاح خواهد شد.

شهردار پل سفيد اشاره كرد كه در روز 09/02/91 خبر خوشي را به سمع و نظر مردم خواهد رساند كه مسرت مردم را از وضعيت ارتقاء شهر و شهرداري به دنبال خواهد داشت .

رمضان پارياو با اشاره به موضوعاتي كه در نشست هاي سياسي در زمان برگزاري انتخابات بازار شايعه را بر عليه شهرداري داغ كرده بود به تمامي شايعات در خصوص اخذ اعتبار 6 ميليارد توماني و فروش املاك و مستغلات پايان داد و اخبار منتشره شده را كذب محض دانست.

ايشان در ادامه ضمن قدرداني از زحمات دو نماينده حوزه انتخابيه اشاره كرد كه اقدامات خوبي جهت احياي بافت فرسوده صورت گرفته كه در سال آينده مساعدتهاي دولت در اين بخش عملي خواهد شد و مرحله به مرحله املاك واقع شده در سكونتگهاهاي غير رسمي و بافت فرسوده تملك خواهد شد.

شهردار پل سفيد با قدرداني از حمايت هاي بيدريغ امام جمعه محترم شهرستان و فرماندار ساعي به حمايتهاي اعضاي شوراي اسلامي شهر اشاره كرد و افزود كه اينگونه حمايتهاي نزد خداي قادر و متعال محفوظ است و مادامي كه تعامل و وفاق في مابين مسئولين نظام باشد سعادت دنيوي و اخروي خواهند داشت .


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :  
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد