کاربر میهمان - ورود اعضاء3.131.110.169
تعداد دفعات بازدید : 1062 تاریخ : 1398/3/20 ماخذ : 1
حسن یحیی پور شهردار پل‌سفید با بیان اينكه شهروندان استحقاق بهترین‌ها را دارند، افزود: با هدف تأمین رضایت شهروندان سعی داریم تا خدمات ماندگاری را به کمک همکاران و مشاوران خود ارائه دهیم.


 حسن یحيي‌پور، شهردار پل‌سفید، با تأکید بر اقدامات آینده‌نگرانه مهم شهرداری تا پايان دوره شوراي پنجم برای کاهش موانع و چالش‌هاي موجود در بازپسگيري كارخانه اسفالت وسنگ شكن كارخانه بتن اماده و شركت تامين نيروي انساني و حل آنها، از بیان تفصیلی این اقدامات برای شهروندان در آینده نزدیک خبر داد و در رابطه با بودجه شهرداری گفت: با توجه به شرايط اقتصادي و تحقق بودجه به مبلغ 6 ميلياردو 400 ميليون تومان درسال 97 كه پنج ميليارد تومان آن صرف حقوق وهزينه جاري شده؛ بايد طوري با توجه به بودجه، داشته‌ها و ايده‌ها عمل كرد تا شهرداري دچار مشكل نشود.

 
 شهردار مرکز شهرستان سوادکوه با اشاره به وظایف عمومی شهرداری نظیر آسفالت، جمع‌آوری زباله، پاکسازی معابر و‌ رنگ‌آمیزی و زیباسازی شهر، بر رعایت حقوق شهروندی و ایجاد نشاط اجتماعی در شهر تاکید کرد و گفت: شهرداری علاوه بر وظایف عمومی خود باید برای ایجاد شور و نشاط و امید اجتماعی هم تلاش کند.
 
 شهردار پل‌سفید با بیان اينكه شهروندان استحقاق بهترین‌ها را دارند، افزود: با هدف تأمین رضایت شهروندان سعی داریم تا خدمات ماندگاری را به کمک همکاران و مشاوران خود ارائه دهیم.
 
یحیی پور با اعلام اینکه پایه‌های پل جدید شهر قرار است در ساختمان قبلی شهرداری احداث شود و با اشاره به زمان‌بر بودن پروژه احداث پل، گفت: با مشورت و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر مقرر شد تا با توافق صاحبان مغازه‌ها و حفظ حقوق ماکیت آنها، در اطراف این زمین تا ورودی ایستگاه راه‌آهن یک مجتمع تجاری، مسکونی، رفاهی و تفریحی احداث شود که تاکنون با دو سرمایه‌گذار مذاکراتی صورت گرفته است.
 
شهردار پل سفید با بیان اینکه زمین جهت احداث بازارچه از قبل خریداری و اجاره شده بود، خاطرنشان کرد: با مطالعه کارشناسی و در نظر گرفتن شرایط موجود مقرر شد تا با یک پس‌رویی و پارکینگ مناسب در آن مکان، مغازه‌های هم شکل احداث و این مغازه‌ها با هدف ایجاد اشتغال در شهر، به‌صورت تقسیط بلند‌مدت در  اختیار شهروندان قرار داده شود.
 
 یحیی‌پور از جمله اقدامات سال 98 را ایجاد فضای تفریحی همراه با نورپردازی زیبا در قسمت شمالی پل شهر برشمرد و تصریح کرد: این تفرجگاه در اختیار شهرواندان قرار داده مي‌شود تا از  این مکان جهت کسب در آمد و ایجاد یک فضا برای تفریح خانواده استفاده کنند.
 
 وی از شروع احداث دیوار حائل و پیاده‌رو‌سازی جاده ساحلی خبر داد و گفت: ایجاد یک پیاده‌رو استاندارد و ساخت چند دکه نظیر کبابی، چای‌سرا، بستی و آبمیوه به همراه نورپردازی شیک و الاچيق همراه با پخش موزیک آرام در این خیابان، فضای مناسبی برای پیاده‌روی عصرها و شب‌های خانواده‌ها فراهم خواهد کرد تا شهروندان بتوانند در کنار خانواده لحظات زیبایی را سپری کنند.
 
شهردار پل‌سفید با اشاره به موافقت اعضای شورای شهر و انجام پیگیری‌ها جهت صرف چهار میلیارد تومان از بودجه برای هزینه‌ها عمرانی سطح شهر، گفت: با توجه به خسارت‌های ناشی از سیل باید با صبوری و تدبیر معظلات موجود را حل و اقدامات لازم برای ترمیم و نوسازی جداول، زیرسازی‌ها، آسفالت‌ها، دیواره‌سازی، نورپردازی مدرن، تغییر سیمای بلوار شهر، استفاده از چراغ‌های  شیک و مدرن شهری در بلوار شهری را اجرایی کرد.
 
 این مسئول با اشاره به مطالعه و ایده‌پردازی برای میدان‌های شهر، اذعان داشت: برای تغییر مطلوب المان شهری و تغییر در فضای بی‌روح شهر  نیازمند فضاسازی و نورپردازی در میدان ورودی شهر هستیم که این امر از برنامه‌های سال 98 برای ایجاد یک فضای پرنشاط شهری است.
 
 یحیی‌پور اظهار کرد: احداث چند پارک محله، رنگ‌آمیزی پایه‌های تیر های چراغ برق، نقاشی دیواری، رنگ‌آمیزی سطل‌های زباله از دیگر برنامه‌های است که  برای سال جاری در دستور کار قرار دارد.
 
 شهردار پل‌سفید با تاکید بر پیگیری برای تهيه حدود 5 هزار متر زمین از منابع طبیعی برای ساخت منازل شهروندانی که در سیل اخیر دچار رانش شده و منازل  آنان دیگر قابل سکونت نیست، از شروع رنگ‌آميزي و نورپردازي سه پل روي رودخانه خبر داد و به شهروندان مژده داد تا دو ماه آينده طرح جامع مصوب شود.
 وی از تصويب طرح دروازه ورودي و كلنگ‌زني آن توسط استاندار در هفته دولت منوط به اخذ مجوز از استان، خبر داد و افزود: اعضای شورای اسلامی و  شهردار، تمام تلاش خود را به کار خواهند برد تا پروژه احداث پل بزرگ وسط شهر شروع و در زمان تعیین شده به پایان برسد.

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد