کاربر میهمان - ورود اعضاء44.192.53.34
تعداد دفعات بازدید : 978 تاریخ : 1398/2/20 ماخذ : 1
جلسه هماهنگی چگونگی اجرایی دروازه ورودی شهر در فرمانداری شهرستان برگزارشد


 جلسه هماهنگی چگونگی  اجرایی دروازه ورودی شهر در فرمانداری شهرستان برگزارشد

 
حسن یحیی پور شهردار پل سفید ضمن تشكر از پيگيري هاي شهردار سابق بیان کرد:تا به امروز درچهار جلسه شركت كردم 6 شهر در استان باید طرح دروازه ورودی شهر را اجرا نمایند،250میلیون تومان به حساب شهرداری پل سفید برای اجرای طرح دروازه ورودی شهر تخصیص یافته است.
شهردار مركز شهرستان سوادكوه با اشاره به اینکه طرح دروازه ورودی شهر با نگاه كارشناسي تهیه شده اظهار داشت:مجوز این طرح از سوی حوزه عمرانی استانداری و شوراي ترافيك استان هنوز  ابلاغ  نشد است،و ایرادهای طرح برطرف شده است و بزودي مجوز این طرح اخذ خواهد شد.
یحیی پور عنوان کرد:طرح دروازه ورودی باید به گونه ای باشد که نماد شهرستان و استان را به همراه داشته و مسافری که وارد این شهرستان شد این المان فرهنگ،مازندران را برای او  تداعی کند.
وی اظهار کرد:این المان در حریم شهر احداث  می شود، این طرح باید موجب توقف مسافران شده تا از آن دیدن کرده و از امکانات اطراف آن بهرمند شوند،جانمایی این طرح با هماهنگی و مشورت تعیین شودتا بهترین مکان از نظر راه های دسترسی،توقف و بهرمندی از فضا را داشته باشد.
 
سعید یزدانی فرماندار شهرستان در خصوص طرح دروازه  ورودی شهرستان عنوان کرد: جانمایی برای این طرح بسیار حائز اهمیت است،بعد از تعیین جانمایی دستگاهایی که حریمی در آن منطقه دارند باید موافقت و همکاری خود را اعلام نمایند.
فرماندار شهرستان سوادکوه با بیان اینکه این طرح برای سالیان باقی خواهد ماند ادامه داد:شهرستان سوادکوه دارای شرایط خاص است طرح انتخاب شده علاوه بر اینکه باید  نماد شهرستان را به اجرا در می آورد،پیام ملی،مذهبی مردم مازندران را نشان دهد،اولویت طرح باید نماد. سوادکوه باشد و در کنار نماد سوادکوه باید هویت مازندران هم لحاظ شود،تلفیقی از مازندران و سوادکوه باشد.
یزدانی با تاکید براینکه  سازه این طرح باید داری استحکام باشد گفت:سازه این طرح علاوه بر دارا بودن استحکام به نوعی فرهنگ،تمدن مردم منطقه را هم در خود  نهفته  دارد،علاوه بر توجه به این  دو مورد باید هزینه ها هم لحاظ شود که انتخاب سازه ها با تخصیص بودجه مطابقت داشته باشد.
 وی تاکید کرد:زمان اجرای طرح باید مشخص باشد و افزود:ما در کارهای مدیریتی برنامه محور نیستیم و بیشتر فرد محور تصمیم گیری می کنیم،این پروژه در محور اصلی اجرا خواهد شدزمانبندی این پروژه کاملا باید از قبل تعیین شود که در طی یک بازه زمانی خاص اتمام یابد،اگر این پروژه نیمه کاره رها شود در اثر فرسایشی شدن برای محور اصلی خطراتی را به دنبال خواهد داشت.
 
در این جلسه ارتفاع،پارکینگ برای توقف خودروها در اطراف این طرح مورد بررسی قرار گرفت،همچنین دو طرح توسط مشاور ارائه شد که طرحی که نماد پل ورسک،قلعه کنگلو،راه آهن را در خود جای داده بود مورد استقبال و تایید مدیران قرار گرفت،همچنین در این جلسه بیان شد طرح باید به گونه ای باشد که توقف مسافران را به دنبال داشته باشد،هویت بومی و محلی استان مازندران در آن لحاظ شود
    

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :  
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد