کاربر میهمان - ورود اعضاء18.216.233.58
تعداد دفعات بازدید : 963 تاریخ : 1398/1/21 ماخذ : 1
اولین جلسه شورای اسلامی شهر پل سفید در سال 1398 با حضور شهردار برگزار شد


 اولین جلسه شورای اسلامی شهر پل سفید در سال 1398 با حضور شهردار برگزار شد در این جلسه اقدامات لازم برای سال جاری مورد بررسی قرار گرفت، وبرای مقابله با سیل و بحران برنامه ریزی شد،برای جذب اعتبار،صرفه جویی،رعایت قانون و قوانین   تبادل نظر شد.  

در این جلسه برای سرعت بخشیدن به پروژه های تعریف شده در سیل سیاست هایی اتخاذ شده است، و همچنین از شهردار در خواست شد برای جذب اعتبار  تلاش نماید.
مهر علی قدیری أز دکتر رضیان و دکتر ادیانی نمایندگان مردم محترم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی از دکتر نوبخت تقاضا داشته باشند به طور اختصاصی از این شهرستان بازدید داشته باشند و بودجه ای جهت رفاه حال شهروندان در اختیار شهرداری قرار دهند تا شهرداری هر چه سریعتر مشکلات شهروندان را حل نماید.
 قدیری از پيگيري شهردار فرماندار واستانداروموافقت وزیر راه و شهر سازی در خصوص  اختصاص بودجه برای احداث یک کیلومتر دیواره حائل که پیمانکار کار را آغاز کرده است تشکر و قدر دانی  نمودند.
 در ادامه جلسه قدیری گفت با توجه به رانش  و سیل اخیر در شهرستان سوادکوه – شهر پل سفید اینجانب  به عنوان ریاست شورای اسلامی شهر پل سفید  از طرف خود و اعضای شورای اسلامی شهر از کلیه کارکنان شهرداری،دستگاه های خدمات رسان و اداراتی که در جریان سیل اخیر با شهرداری همکاری داشتند کمال تقدیر و تشکر را داریم و  از صبوری مردم فهیم شهر پل سفید سپاسگزارم  و به جهت جلوگیری از بحرانها آینده خواهشمند م کلیه شهروندان همکاری لازم را با شهرداری و شورای اسلامی شهر داشته باشند.

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد