کاربر میهمان - ورود اعضاء3.137.221.163
تعداد دفعات بازدید : 1053 تاریخ : 1398/1/12 ماخذ : 1
مهندس مهر علی قدیری گفت:سیل موجب تخریب مدرسه و ریزش جاده شده است


 مهر علی قدیری رئیس شورای اسلامی شهر پل سفید بیان کرد: بارش باران از مناطق بالادست موجب ایجاد سیل شده که به دلیل اینکه دبی آب به شدت بالا بوده  چند گارگاه را قبل ورود به شهر پل سفید تخریب کرد و چند منزل  مسکونی هم با آب گرفتگی کامل مواجه بوده است و تخریب شدند.

قدیری با اشاره به اینکه سیل شب گذشته موجب آب گرفتگی یک منزل در ورودی شهر در منطقه چم چم شده افزود:این سیل موجب تخریب یک مدرسه و آسیب دیدگی دیواره شهرک فرهنگیان نیز شده است،تمام پرسنل شهرداری از ساعت 5 عصر روز گذشته در آماده باش کامل قرار داشتند و تمام توان خود را بکار بردند تا از ورود آب به شهر و منازل مردم جلوگیری کنند.
 قدیری با تاکید بر حجم بالای آب ادامه داد: شدت آب موجب شده سدهایی در شهرک قدس فرو بریزد و جاده ها ریزش داشته باشد. ریرش جاده در محور اصلی نیز باعث ایجاد ترافیک در ایام تعطیلات نوروز را به همراه داشته است.
قدیری با اشاره به یک بیل مکانیکی که توسط شرکت ذوب آهن در اختیار شهرداری قرار داده شده گفت:از مسئولان ذی ربط تقاضا داریم به کمک شهر پل سفید آمده و کمک کنند آب به منازل مسکونی ورود پیدا نکند،شهرداری پل سفید برای سرعت بخشیدن به کار و کاهش خسارت ها نیاز به یک بیل مکانیکی دیگر نیز دارد.
وی با تاکید بر اینکه کارخانه بتن آماده شهرداری، و چند منزل مسکونی در شهرک فرهنگیان در معرض تهدید سیل قرار دارند افزود:ریزش جاده در شهرک قدس  و تهدید ریزش بقیه منطقه وجود دارد.
قدیری با اشاره به بازدیدمیدانی  استاندار درمناطق مختلف شهری تاکید کرد حضور مسئولان بین مردم قوت قلبی برای آسیب دیدگان است وخواهشمندیم با کمک به شهر پل سفید وضعیت را از حات بحرانی خارج نماییم.
    

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد