کاربر میهمان - ورود اعضاء3.81.30.41
تعداد دفعات بازدید : 1160 تاریخ : 1397/10/19 ماخذ : 1
تودیع و معارفه بیست و هشتمین شهردار پل سفید


 مراسم تودیع شهردار سابق و معارفه بیست و هشتمین شهردار پل‌سفید سوادکوه با حضور مسؤولان شهری و شهرستانی برگزار شد.

حسن یحیی‌پور شهردار پل سفید   با بیان اینکه 10 سال به عنوان شهردار در شهرداری دابو‌دشت و ایزد‌شهر فعالیت کردم و در سال 1396 شهردار نمونه استان از دسترسی بودجه از 7 میلیارد به 31 میلیارد تومان با کمک و همدلی اعضای شورای شهر شدم، افزود: خدا را شاکرم که خدمت به مردم پل‌سفید نصیب من شد و 31 ماه مهمان شما تا انتهای شورای این دوره هستم و دسترسی به بودجه‌های پیش‌بینی شده با همدلی و وفاق شورای اسلامی و نیروهای مردمی دست‌یافتنی است خودم را تنها نمی‌بینم و توجه به زیر‌ساخت‎ها و نگاه درآمدی برای دست‌یابی به اهداف دارم
 
یحیی پور  بیان کرد: طروات شهری در شهر پل سفید وجود ندارد و با جلب اعتماد مردم باید زمینه ایجاد  طروات و شادابی شهر پل سفید فراهم شود.
 
شهردار پل سفید با اشاره به اینکه ساکن این شهر خواهم شد، ادامه داد: طی زمانی که به عنوان شهردار پل سفید مشغول به فعالیت هستم پروژه دروازه ورودی شهر را پیگیری و به مرحله اجرا در می آورم.
 
یحیی پور با تاکید بر شفاف سازی در عملکرد شهرداری اذعان داشت: سرمایه گذاری ها باید متناسب با درآمد باشد. زمانی که با پول شهروندان سرمایه گذاری صورت می گیرد مردم باید نتیجه سرمایه گذاری را لمس کنند.
 
وی با بیان اینکه مجموعه اعضای شورای شهر و شهردار بسته 1+5 هستند، اشاره کرد: با همدلی و همکاری اعضای شورای شهر می توان سرمایه گذاران مناسبی را جهت سرمایه گذاری جذب کرد.
 
یحیی پور احداث شهرک های تفریحی توریستی، جذب سرمایه گذار، ایجاد درآمد پایدار، استفاده از ظرفیت رودخانه تلار و ساماندهی این رودخانه را به عنوان برنامه های در دستور کار خود نام برد.
 
وی با اشاره به اینکه شهردار موفق شخصی است که بدون پول کار کند، ادامه داد: اگر مدیری با حداقل بودجه پروژه های بزرگ را اجرایی کند، مدیری موفق خواهد بود.
 
یحیی پور اظهار داشت: زیبا سازی فضای سبز، نورپردازی شهر و استفاده از استعداد و پتانسیل های موجود از برنامه های شهرداری پل سفید خواهد بود.
 
وی افزود: جلب اعتماد مردم بسیار حائز اهمیت است و یک شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه با مشارکت مردمی ساختنی است.
 
 یحیی پور ادامه داد: ایجاد دفتر معاونت جذب سرمایه گذار جهت حمایت از سرمایه گذار نیاز به اجرایی شدن دارد و پیشنهادها و انتقادهای مردمی در کارگروهی با حضور اعضای  شورای شهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه پل سفید با بیش از ۶۰ سال قدمت به توجه نیاز دارد، گفت:  تمام توان خود را به کار خواهم برد تا اعتماد مردم را جلب کنیم
 
برنامه اولین روز کاری یحیی پور شهردار جدید پل سفید به شرح ذیل بود
شرکت در جلسه معارفه در ساعت مقرر جلسه آشنایی با کارمندان و تشریح برنامه برای کارکنان
_ حضور در مزار شهدا
_ دیدار با بعضی از خانواده های معظم شهدا
حضور در بازار پل سفید و دیدار با مردم و کسبه بازار دیدار با امام جمعه پل سفید
_شرکت در نماز جماعت
 
                
 
 
 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :  
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد