کاربر میهمان - ورود اعضاء13.58.247.31
تعداد دفعات بازدید : 1271 تاریخ : 1397/4/1 ماخذ : 1
با عقد تفاهم نامه همکاری شهرداری و جمعیت هلال احمر شهرستان ، تیم واکنش سریع توسن در شهرپل سفید تشکیل و فعالیت خود را آغاز میکند.


 🔸امضا تفاهم نامه بین جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه و شهرداری پل سفیددر خصوص تشکیل تیم توسن(تیم واکنش سریع نهادها):

با توجه به اهمیت مدیریت بحران و کاهش آثار پیامدهای ناگوار ناشی از شرایط (قبل،حین و بعد) حوادث طبیعی و غیر طبیعی در جامعه و تعامل همه جانبه دستگاهها با تدوین برنامه آمادگی و مدیریت منابع برای تمامی سازمان های امدادی و غیر امدادی امری مهم و حیاتی است.
لذا در همین راستا جمعیت هلال احمر سوادکوه و شهرداری پل سفید اقدام به امضای تفاهم نامه ای مبنی بر تشکیل تیم واکنش سریع ( توسن) نمودند . 
با توجه به این تفاهم نامه که توسط جناب آقای پاریاو شهردار پل سفید و جناب آقای متانی سرپرست محترم جمعیت هلال احمر سوادکوه به امضا رسیده است. مقرر گردید شهرداری پل سفید 30 نفر از پرسنل خود را در قالب دو تیم به جمعیت هلال احمر سوادکوه معرفی نماید و جمعیت هلال احمر نیز متعهد گردید دوره های آموزشی همگانی(کمک های اولیه و پایه داوطلبی) ، عمومی ( امداد و نجات ) و تخصصی ( اقدامات پیش بیمارستانی و.... ) در مجموع حداقل 176 ساعت در محل شهرداری برای برای بالا بردن سطح آمادگی و دانش  افراد تیم برگزار نماید در پایان دوره ها پس از برگزاری آزمون کتبی و عملی برای افراد گواهینامه صادر میگردد و وارد تیم واکنش سریع خواهند شد.
http://telegram.me/municipaliti

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد