کاربر میهمان - ورود اعضاء44.200.230.43
تعداد دفعات بازدید : 1043 تاریخ : 1396/12/6 ماخذ : 1
حضور دکتر ادیانی نماینده خوزه انتخابیه در جلسه شورای اسلامی شهر و شهرداری


 با حضور دکتر ادیانی مشکلات طرح کنار پل وسط شهر مربوط به پروژه چهاربانده ـ تامین اعتبار سوله مدیریت بحران و لغزش و رانش در امیرده و میارکلا ـ رفع مشکلات حریم راه و راه آهن و رودخانه ـ تعیین تکلیف اراضی دولتی واقع در بستر شهر ـ مشکلات ورزشی حوانان شهر و بویژه سالن کشتی پهلوان تقوی ـ گردشگری و توریسم با موضوع پارک جنگلی و بازارچه صنایع دستی و گرانی هزینه تعرفه نظام مهندسی بر ای صدور پروانه ، احیای بافت فرسوده شهر و ...... مطرح و اتخاذ تصمیم شد.

دکتر سید علی ادیانی نماینده مردم حوزه انتخابیه شهرستانهای سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه شهرداری پل سفید بیان کرد : 

وضعیت خانه کشتی پل سفید بسیار نگران کننده است و عارضه سو بهداشتی برای کشتی گیران خواهد داشت ،طی پیگیری های انجام شده با مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با تخصیص اعتبار کافی درآینده نزدیک اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.
دکتر ادیانی با اشاره به اینکه با دستور وزیر راه و شهرسازی مجوز ویژه ای برای حریم راه صادر شد و حسب مذاکره با دستگاه های مطبوع تغییراتی درحریم سه گانه (جاده ،راه آهن و رودخانه ) برای شهرستان اتفاق خواهد افتاد افزود: با دستور وزیر راه حریم جاده اصلی در شهرهای پل سفید ،زیراب و شیرگاه به عرض ۲۵/۵ متر از  اکس جاده مشخص شده است و بزودی ابلاغ خواهد شد، با حفظ بیت المال و انفال در عین حال حقوق مکتسبه مردم باز نگری حریم رودخانه تالار در حوزه انتخابیه  از دوآب تا سیمرغ در حال انجام است، تا به مردم ظلمی نشود .
حریم راه آهن  از طرفین به عرض  ۱۷ متر است که ۱۰ متر آن به صورت فضای سبز و مابقی بعنوان جاده آسفالت جهت استفاده شهروندان مجوزهای لازم صادر گردید .
وی با تاکید بر اینکه هرچند اخذ عوارض و تعرفه های نظام مهندسی در چارچوب قانون است افزود: اجرای طرح های تشویقی در حوزه ساخت و ساز و بافت فرسوده در شهر های کوچک  یک راهبرد مناسب در جهت توسعه و آبادانی خواهد بود،  با رایزنی لازم با استاندار محترم و اعضای هیئت چهارنفره  می توان مبالغ بالای نظام مهندسی را تا حدود مناسبی تقلیل بخشید.
عضو کمیسیون انرژی با تاکید برنظارت و کنترل بر گیرندگان تسهیلات و وام های اشتغال در شهرستان تصریح کرد: باید زمین ها و سوله های بلاتکلیف شهرک صنعتی شورمست تعیین تکلیف شود و مشخص شود گیرندگان تسهیلات در کجا هزینه کرده اند، و با پیگیری های لازم شهرک صنعتی را از وضعیت نابه سامان نجات بخشید.
وی در ادامه علت  تعطیلی بخشی از کارخانه های شهرک را در سو مدیریت ، مدیران دانست و افزود:  از ۵۳ واحد در شهرک صنعتی ۲۰ واحد به شکل نیمه فعال، سه واحد فعال و مابقی غیر فعال می باشند.

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :  
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد