کاربر میهمان - ورود اعضاء13.59.218.147
تعداد دفعات بازدید : 1008 تاریخ : 1396/11/30 ماخذ : 1
اولین جلسه کمیسیون اقتصادی شورای دوره پنجم تشکیل شد


 رمضان پاریاو شهردار پل سفید درجلسه کمیسیون اقتصادی، بودجه ،درآمد و سرمایه گذاری  بیان کرد یکی از طرح های که در دستور کار شورای پنجم قرار گرفت برگزاری کمیسیون های مختلف با تولیت هر یک از اعضای شورا می باشد .

پاریاو با اشاره به اینکه یکی از انتظارات مردم استفاده از خرد جمعی و توانمندی های شهروندان  در حوزه های شهری است ،افزود: این کمیسیون ها به منظور استفاده از ظرفیت های شهر و شهروندان در جهت توسعه و آبادانی شهر است.
شهردار پل سفید تصریح کرد: بسته های تشویقی ،طرح و برنامه 5 ساله که در افق میان مدت تعریف شده ،طرح های جدید در حوزه ساخت و ساز ، عوارض  از جمله برنامه های شهرداری در سال جدید است..
پاریاو اظهارکرد:امتیازت خاصی برای ساخت و ساز خیابان امام و جاده اصلی پل سفید در سال آتی در نظر گرفته شده که از بین بردن بافت های فرسوده خیابان امام، توجه به زیباسازی ،مبلمان شهری و آراستگی محیط را از اهداف این طرح برشمرد که این طرح  شامل 50% بخشودگی و کاهش تعرفه ها در حوزه ساخت و ساز و پروانه ساخت است
وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری دو رویکرد مهم در نظر گرفته شده افزود: 36هکتاراز جنگل های پارک آزادمهر در اختیار شهرداری پل سفید قرارگرفته که با توجه به  نیاز سرمایه گذاری با مبالغ بالا در این بخش شهرداری پل سفید از هر گونه سرمایه گذاری با منابع بالا استقبال می کند، احداث بازارچه صنایع دستی در باند رفت به سمت تهران علاوه بر اشتغال زایی برای خانواده ها درایجاد  آمد زایی پایدار در سطح شهر موثر خواهد بود.
وی با بیان اینکه در سال های اخیرمحور اقتصاد  شهرستان در حوزه های کشاورزی ،صنعت ، بوده و با بررسی ها ی انجام شده مشخص شد که در این حوزه ها توسعه ای صورت نگرفته ،بلکه با عدم رونق شهرک صنعتی و بخش کشاورزی شهر پل سفید دچار رکود اقتصادی شده افزود: مبنای جدید طرح های اقتصادی در بخش  گردشگری ،جذب توریست و در آمد زایی زود بازده  متمرکز شده است .
وی با اشاره به اینکه سال جدید سالی متفاوت در طرح ها و برنامه ها ی شهرداری است افزود سیاست ها ی تشویقی ،تشویق مردم به ساخت وساز ،امتیازات تجمیع املاک ،کاربری تجاری را از جمله طرح های استثنایی سال 97 برشمرد.
وی با تاکید بر اینکه  از سرمایه گذران در بخش های مختلف دعوت بعمل می آید گفت:شهرداری پل سفید امادگی لازم جهت همکاری و پذیرش سرمایه گذاران به صورت فایناس و بی،او،تی را دارد 
شهردار پل سفید در پایان از مدعوین درخواست کرد نقطه نظرات و راهکارهای خود را درحوزه سرمایه گذاری و کسب درآمد پایدار بیان کنند تا شهرداری و شورا با بکار گیری از سرمایه گذاران بومی، نخبگان و شهروندان در جهت توسعه و برون رفت از رکود اقتصادی شهر گام بردارد

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد