کاربر میهمان - ورود اعضاء18.227.161.132
تعداد دفعات بازدید : 2389 تاریخ : 1393/6/6 ماخذ : 1
محمد رضا نعمت زاده (وزير صنعت معدن و تجارت)با هيئت همراه صبح امروز (پنج شنبه) از شركت ذغالسنگ البرز مركزي و محل احداث كارخانه كك سازي سوادكوه و اقع در منطقه آزامهر ( انجير تنگه) پل سفيد بازديد كرد.


 

 

محمد رضا نعمت زاده با هيئت همراه  صبح امروز (پنجشنبه) از شرکت ذغال سنگ البرز مرکزی در منطقه آزادمهر پل سفيد سوادکوه بازدید کرد.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در این بازدید در جریان اقدامات انجام شده برای احیا ذغال سنگ البرز مرکزی قرار گرفت.


هم اکنون میزان استخراج، ذخیره و بهره‌برداری از ظرفیت این کارخانه، 180 میلیون تن برآورد شده و قرار است چهار طرح توسعه‌ای در منطقه البرز مرکزی اجرایی شود.

اکتشاف در هزار کیلومتر مربع، عملیات احداث ذغال شویی به ظرفیت 500 هزار تن، طرح معدن ذغال سازی و ایجاد معدن جدید کردآباد به ظرفیت 230 هزار تن ذغال سنگ خام با اعتبار 98 میلیارد تومان و طرح ایجاد یک واحد کک سازی به ظرفیت 300 هزار تن، بازیافت حرارتی سازگار با محیط زیست و تولید 25 مگاوات برق با اعتبار 685 میلیون یوآن چین از جمله برنامه های این شرکت است.


ربیع فلاح استاندار مازندران ، نعمت زاده را در این بازدید همراهی کرد.

نمایندگان مردم در مجلس ، فرماندار سوادکوه ،

اعضای شورای شهر و شهردار پل سفید ،

رئیس شرکت البرز مرکزی ، بخشدار مركزي و اعضاي شوراي تامين شهرستان سوادکوه و جمع دیگری از مدیران شهری و استانی در این بازدید حضور داشتند.


بازدید از شهرک صنعتی بشل ، بازدید از صنایع چوب و کاغذ ، بازدید از کارخانه سیمان کیاسر، بازدید از شرکت فولاد البرز ایرانیان و بررسی روند اجرایی احداث کارخانه خودروسازی سایپا در گهرباران از دیگر برنامه های سفر وزیر صنعت به استان بود.

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :  
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد