کاربر میهمان - ورود اعضاء18.188.40.207
تعداد دفعات بازدید : 1844 تاریخ : 1392/9/26 ماخذ : 1
سرپرست جديد فرمانداري سوادكوه معرفي شد .


رجبعلی وهابی خنکداری، به عنوان سرپرست جدید فرمانداری سوادکوه معرفی شد

 

مراسم معارفه یازدهمین فرماندار سوادکوه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، دو نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، علیرضا یونسی رستمی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سوادکوه با اشاره به توانمندی‌های این شهرستان، خواستار همراهی و همکاری همه مسئولان شد و بیان داشت: رسیدن به توسعه متوازن، نیازمند هم دلی همه مسوولان و همراهی همه آحاد جامعه است.

یونسی در ادامه با بر شمردن توانمندی های اقتصادی استان در حوزه های مختلف، هم چنین خواهان همکاری همه مسوولان و دستگاه های اجرایی استان برای رسیدن به اهداف برنامه پنجم توسعه کشور شد.

وی افزود: کار برای رضای خدا و حرکت در جهت جلب رضایت مردم باید سرلوحه فعالیت های مسوولین قرار گیرد.

یونسی در بخش دیگری از سخنانش از درخواست 11 استان برای خرید مرکبات شب عید از مازندران خبر داد و گفت: در این راستا مجموعا به میزان 2 میلیون و 200 هزار تن مرکبات درخواست شده است.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات عزیز باقری با تقديم حكم مسئوليت جديد به ايشان بعنوان مشاور استاندار ، رجبعلی وهابی خنکداری، به عنوان سرپرست جدید فرمانداری سوادکوه معرفی شد.

 

شوراي اسلامي شهر و شهرداري پل سفيد  براي هر دو گرانقدر آرزوي موفقيت و سربلندي را دارد و ضمن تبريك و خوش آمد به برادر گرانقدر جناب آقاي وهابي خنكدار آمادگي لازم را براي هر گونه كمك و مساعدت به ايشان كه از افتخارات سوادكوه نيز ميباشند  جهت زدودن غبار فقر و محروميت از شهرستان اعلام ميدارد .

روابط عمومي

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد