کاربر میهمان - ورود اعضاء3.144.86.138
تعداد دفعات بازدید : 1913 تاریخ : 1392/2/4 ماخذ : 1
همایش شوراهای اسلامی شهرستان سوادکوه برگزار میگردد.


 مهندس رمضانعلی قاسمی (رییس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه ) اعلام کرد . بمناسبت فرا رسیدن روز شوراها که نماد مردم محوری و حکومت مردم بر مردم است شوراهای اسلامی شهرستان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت . ایشان با بیان اینکه در طول شش سال فعالیت این دوره ی شوراها ( دوره سوم شوراها)  از نمایندگان مردم وخدمات ارزنده ی  شوراها در سطح شهرستان سوادکوه تجلیل نکردیم افزود شورای اسلامی شهرستان قصد دارد با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان جهت تقویت جایگاه خادمان مردم و ایجاد انگیزه بیشتر برای نمایندگان مردم در این نهاد مهم  در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی طی یک همایش بزرگ  که با حضور مدیران استان و شهرستان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار میگردد بعنوان شورای فرادست از فعالیتهای این دوره  شوراها در طول شش سال خدمت  قدر دانی کنیم .
قاسمی در ادامه افزود . شوراها نماد حکومت مردم بر مردم اند و حجم زیادی از بار دولت و نهادها را بدوش میکشند و بعنوان پل ارتباطی مردم با بدنه دولت سطح اصطکاک مردم با دولت را کاهش میدهند و نیازهای مردم را اولویت بندی و پیگیری و جامه عمل میپوشانند . ایشان با اشاره به خدمات ارزنده شوراها در ارتقاء وضعیت رفاه عمومی و خدمات به مردم شهرها و روستاها آنان را سفیران مردم جهت پیگیری  نیازهای بحق آنان نامید و اشاره کرد که به همین دلیل است که خداوند باریتعالی در آیات شریف قرآن از شور و مشورت به نیکی یاد میکند . ایشان افزود که مسئولین محترم میتوانند از این پتانسیل مهم جهت تحقق اهداف نظام نهایت بهره برداری را بنمایند و موجبات ارتقاء سطح نسبی رفاه عمومی را فراهم آورده  تا رضایت نسبی از نظر کمی و کیفی بالا برود .
قاسمی ابراز امیدواری کرد که مردم ما در سال حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی با حضور پرشور خود در انتخابات و انتخاب افراد اصلح برگ زرین دیگری را در تاریخ پر افتخار این نظام ورق بزنند و دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را ناکام گذاشته و موجب شادی روح امام راحل و شهدای گرانقدر و تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز شوند .
رییس شورای شهرستان همچنین درخصوص تشکیل جلسه ی تاریخ 5/2/92 شورای شهرستان با حضور فرماندار و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی  اشاره کرد و افزود که این جلسه ، جلسه ی مقدماتی برای این رویداد مهم است .

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد