کاربر میهمان - ورود اعضاء18.224.37.68
تعداد دفعات بازدید : 985 تاریخ : 1397/12/30 ماخذ : 1
گزارش سیل و رانش 27 اسفند 97


 به گزارش روابط عمومی شهرداری پل سفید از وضعیت خدمات رسانی شهرداری پل سفید به سیل زدگان و رانش های شهر پل سفید :

 
در پی بارندگی های اخیر که منجر به وقوع سیل در تمامی نقاط استان شده ، شهرستان سوادکوه و شهر پل سفید نیز بی بهره از این بحران نبوده اند و سیل و رانش های بیشماری شهر و ساکنان آن را درگیر خود کرده است. از ۲۷ اسفند سالی که سپری کردیم ، از همان لحظات اولیه وقوع حادثه تمامی پرسنل و نیروهای شهرداری و آتش نشانی پای کار بوده اند و به طور شبانه روز شاهد حضور و شهردار، اعضای شورا ،نیروهای شهرداری و آتشنشانی در نقاط مختلف آسیب دیده بوده ایم. 
در ۱۷ منطقه شهری که دچار رانش شده بود اقدامات موثری انجام شد. از جمله اقدامات شبانه روزی می توان به لایروبی انهار، بازگشایی معابر، آوار برداری و خاک برداری ، پاکسازی نقاط ، بازدیدهای مستمر میدانی ، تهیه لیست آسیب دیدگان برای بنیاد مسکن و فرمانداری ، هماهنگی به جهت اسکان سیل زدگان و بازدید استاندار به همراه مدیران کل استانی از مناطق رانشی ،اطلاع رسانی جهت جلوگیری از اسکان مسافران در حاشیه رودخانه ها،کمک رسانی به مسافران که در مسیر جاده ای با مشکل مواجه شدند.
شهرداری پل سفید با امکاناتی نظیر لودر،بابکت،بیل بکو، کامیون،ماشین های آتش نشانی،  نیسان،چند دستگاه سواری و نیروهای انسانی تمام توان خود را به کار گرفته تا مسیرهای مسدود را بازگشایی نمایند،برای سرعت بخشیدن در کار جهت فراهم نمودن رفاه حال شهروندان چند دستگاه لودر،بیل بکو،کامیون را نیز در  این ایام به صورت اجاره ای و پرداخت هزینه در اختیار گرفته تا با سرعت بیشتری مشکلات ایجاد شده را بر طرف نماید.
از 27 اسفند تمام کارکنان شهرداری به صورت  کاملآ در آماده  باش قرار داشتند و تعدادی از پرسنل در کشیک  شبانه، به صورت شیفتی  مشغول خدمت رسانی بودند.
با برگزاری جلسه ستاد بحران و لغو مرخصی کارکنان در ایام تعطیلات و بازدید از مناطق آسیب دیده دستورات لازم را صادر کرده تا با کار شبانه روزی پرسنل وضعیت شهر از حالت بحرانی خارج شودتا شهرستان میزبان مناسبی برای مسافران نوروزی باشد
 
حضور 6 پرسنل آتشنشانی ، 6 نفر از واحد نقلیه ،13 نیروی خدماتی و8 نیروی فضای سبز ، کارکنان ،  کمک رسانی از آتش نشانی شهر قائم شهر،نیروه های جهادی بسیج و نهادهای مردمی به همراه به کارگیری تمامی ماشین آلات ، آتش نشانی و... از زمان وقوع حادثه تا به اکنون به صورت شبانه روزی از اقدامات موثر ستاد بحران شهرداری پل سفید در مهار این بحران بوده است.
 
           
      
      
     
     
      
     
     
     

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد