کاربر میهمان - ورود اعضاء18.119.255.94
تعداد دفعات بازدید : 1212 تاریخ : 1397/4/1 ماخذ : 1
سخنان رئیس شورای اسلامی شهر در جمع اهالی منـــطقه شهری میارکلا


 مهندس مهر علی قدیری رئیس شورای اسلامی  دوره پنجم شهر پل سفید در سومین جلسه محله ای منطقه شهری میارکلاء بیان کرد : شهرداری متعلق به مردم است و مشکلات باید با مشارکت مردم حل شود ، شهرداری دارای برنامه پنج ساله مصوب است که مورد تایید شورای اسلامی شهر و فرمانداری قرار گرفته است و بر اساس برنامه تدوین شده حرکت میکند.

رئیس شورای اسلامی شهر پل سفید : پروژه احداث پمپ بنزین را  از نظر ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری حائز اهمیت دانست و ادامه داد: این پروژه در آمدزا به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
قدیری: یکی دیگر از برنامه های مصوب شهرداری را احداث پروژه بازارچه عرضه محصولات صنایع دستی عنوان کرد که موجب اشتغال زایی نیز میگردد. وی در ادامه گفت: احداث این پروژه علاوه بر ایجاد اشتغال بر 
بهبود وضعیت اقتصادی شهر و مردم موثر خواهد بود .
قدیری در اختیار گرفتن 35 هکتار جنگل برای احداث پارک جنگلی آزادمهر را فرصت مناسبی در جهت پیشرفت شهر و توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال دانست و گفت با مذاکراتی که با یک سرمایه گذار بومی انجام شد مقدمات لازم برای سرمایه گذاری در آن فراهم شده است.
وی ایجاد ساختار مناسب در دفترچه عوارض محلی را برای سال ۹۷ و کاهش متغیرها درتعرفه ها به میزان پنجاه درصد را در دوره پنجم شورای اسلامی شهر پل سفید راهکاری برای ایجاد فرصت سرمایه گذاران و مردم در حوزه ساخت و ساز و احیای بافت ناکارآمد و فرسوده شهر دانست و گفت همشهریان با استفاده از این تخفیف می توانند ساخت و ساز ها را افزایش دهند.
قدیری  پیگیری برای تغییر و کاهش تعرفه های نظام مهندسی در استان و کشور برای شهر پل سفید را یکی از کارهای انجام شده اعضای شورای شهر در دوره پنجم نام برد و ضمن قدردانی از هیئت چهار نفره نظام مهندسی استان خاطر نشان کرد: که تعرفه نظام مهندسی برای سال 97 هیچ گونه افزایشی نیافته در صورتی که در شهر های دیگر تا 15 درصد افزایش یافته است.
وی بررسی مشکلات محله ای در شهر پل سفید را به عنوان  یکی از برنامه های شورای دوره پنجم برشمرد و گفت بنا داریم در طول سال در مناطق مختلف شهر حضور پیدا کنیم تا مردم بتوانند مشکلات خود را حضورا مطرح نمایند این اتفاق موجب میشود تا در نشست بعدی در همین منطقه گزارش رفع مشکلات به سمع و نظر مردم برسد.
قدیری با بیان اینکه بحث رفع مشکلات حرائم رودخانه مورد پیگیری شورای اسلامی قرار گرفته است افزود: دربرخی مناطق برای صدور پروانه در حاشیه رودخانه تالاربا مشکل روبرو هستیم که با تجدید نظر توسط امور آب در آینده ای نزدیک مشکلات مرتفع خواهد شد.
ولی الله ستاوند عضو دیگر شورای اسلامی شهر پل سفید نیز مدیریت بودجه را اولویت اول شورا دانست و گفت طبق مقررات 60 درصد بودجه شهرداری صرف هزینه های جاری و 40 درصد آن در بخش های عمرانی هزینه میشود بنابراین مدیریت در بودجه مهم است.
ستاوند در خواست های مردم را به بحق دانست و گفت: میارکلاء خیرین بزرگی دارد و شهرپل سفید به این مردم خیر مدیون است، تمام تلاش اعضای شورای اسلامی شهر در این جهت  خواهد بود که  حداکثر رفاه و حقوق شهروندی تامین و ارائه شود. 
وی با بیان اینکه شورا در حال پیگیری است تا بودجه شهر را افزایش دهد، به تصمیم گیری های درست اشاره کرد و ادامه داد: تصمیم گیری درست در جهت مدیریت هزینه و بهره وری اولین وظیفه اعضای شورای اسلامی شهر است.
این عضو شورای اسلامی شهر بیان کرد: بعد از تصویب طرح جامع و تفصیلی ، میارکلاء علیا نیز جز محدوده قانونی شهری خواهد شد و خدمات شهری به این منطقه نیز بیشتر ارائه خواهد شد.
ستاوند با اشاره به بودجه شهرداری  و وضعیت اقتصادی ضعیف کشور علی رغم کارهای انجام شده، مشکلات و کمبودهای شهر را بیشتر از توان و بودجه شهرداری دانست و افزود حل مشکلات با مشارکت مردم امکان پذیر خواهد بود.
وی از شهردار در خواست کرد به وضعیت جاده میارکلاء رسیدگی شود تا جذب گردشگر در این منطقه را داشته باشیم. 
ستاوند رعایت قوانین و مقررات را در اجرای کارها ضرروری دانست و ادامه داد: ساخت و ساز در حاشیه جاده ساحلی که جزء حریم رودخانه است با پیگیری های انجام شده موافقت شد تا حریم رودخانه کاهش یابد.
وی افزایش امید در دل مردم شهر برای  ماندگاری و سکونت  در شهر را وظیفه مسئولین دانست و از مردم خواست صبور باشند تا کارها با موفقیت انجام شود.
فرزاد درزی دیگر عضو شورای اسلامی شهر پل سفید: انتخاب یک شهردار توانمند ، ایده آل ، با سابقه ده ساله در حوزه شهری را یکی از کارهای بسیار موثر انجام شده شورای دوره پنجم برشمرد و گفت: با توجه به اینکه اکثر افراد انتخاب شده دوره پنجم تجارب چندانی نداشته اند انتخاب یک شهردار با تجربه و موفق بسیار مورد توجه و اهمیت بود.
 درزی بیان کرد ، کار شورا عملا از ابتدای سال 97 و بعد از بسته شدن بودجه سال ۹۷ آغاز شده است، با توجه به بودجه سال قبل تا قبل از عید ما فقط می توانستیم کارهای نیمه تمام بودجه سال ۹۶ را پیگیری کنیم .
وی با اشاره به آیه قران اظهار کرد: با عجله در مورد یکدیگر قضاوت نکنیم و شورای دوره پنجم را در پایان دوره مورد قضاوت قرار دهیم ، اعضای شورای شهر پل سفید از اهالی شهر پل سفید هستند و با مشکلات مردم و سبک زندگی منطقه و شهروندان آشنا هستند و حمایت و همدلی خود را از مردم شهر دریغ نخواهند کرد.
http://telegram.me/municipaliti

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :  
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد