کاربر میهمان - ورود اعضاء18.222.125.171
تعداد دفعات بازدید : 1448 تاریخ : 1396/12/29 ماخذ : 1
پیام نوروزی شهردار


..............🌷 پیام تبریک سال نو 🌷..........
 
🌿🌷💐🌾🌸🌱🌿🌷🌾🌸🌿🌱🌷💐
 
شمیم دل انگیز بهار طبیعت و روئیدن گلها ، سبزه ها و درختان ، و تحول گیتی ، دمیدن جانی دوباره به منظومه شگفت انگیز جهان و ورق خوردن برگ زرینی از کتاب سلسله جنبان دو عالم است. فلسفه ی این قصه ، راز ناشنیده ایست که برلوح آفرینش ثبت است و جهان بر پایه آن استوار گردیده است که تا روز حشر محفوظ است .
اما جرعه ای شیرین از دریای بیکران آفرینش که بسیار ارزنده و درنوع خود درس آموز و عبرت آفرین است ، اثر پذیری بشر از تاریخ پر رمز و راز روح این رویداد مهم است ، که نهایتا در علاقه بشر به بقا و امید به فردای متعالی و زندگی مبتنی بر معیارهای الهی پایدار گردیده است زیرا امروزه مشاهده میگردد که کلید واژه گمشده ای که اکثر مردم در شرق و غرب برای دستیابی به آرامش بدنبال آن میگردند معنویت است. 
ضمن تبریک سال نو و حلول بهار طبیعت و تقارن آن با ماه دعا و مناجات (رجب المرجب) به شهروندان شریف و آحاد مردم عزیز ایران اسلامی ، بر این باوریم که سال جدید را باعزمی راسختر و تلاشی مضاعف تر از سالهای ماضی ، به فضل الهی شروع میکنیم و به کرم و لطف ذات پاک لایزال اطمینان داریم و امیدواریم آنچه که رقم میخورد مطلوب نظر خالق یکتا و مطابق با برآورده شدن نیازهامان باشد.
برای تمامی درگذشتگان طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت داریم و بروح بلند تمامی شهیدانمان (از مدافعان حرم تامدافعان وطن و اسلام عزیز) و امام شهیدان و ائمه هدی درود میفرستیم و از همراهی و همدلی و تشریک مساعی شما مردم فهیم و نمایندگانتان و مقامات استان و شهرستان سپاسگزاریم . 
وعده میدهیم که برای تحقق آرمانها و اهداف و برنامه هایمان درنگ نکرده و مطابق نظر و فرامین رهبر فرزانه انقلاب و سیاستهای نظام از تمامی ظرفیتهای ممکن استفاده نموده و مسیر روشن تعالی را با قدرت طی نماییم و در این راه به کمک و همکاری و حمایتهای بیدریغ شما مردم ، بشدت نیازمندیم.
ما را در رسیدن به آمال و آرزوهایتان یاری کنید تا نظرات شما را بعنوان یک خادم کوچک و سربازی وفادار جامه عمل بپوشیم .
 
🌿🌷💐🌾🌸🌱🌿💐🌷🌾🌸🌱🌿🌷
 
ارادتمند و خادم شما مردم خوب : رمضان پاریاو

۹۷/۱/۱ 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان

نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :
 

طراحی واجرا توسط تحلیل گران آمارد